Saya makin pelik, mungkin sebab dah nak balik UK. Dulu, masa nak balik msia tuk raya, rasa malas sangat nak packing semua, nak naik bas gi london, angkut bag bout 30kg etc...BUT now, nak balik UK, malas nak belajar(keje plak bosan and memenatkan). Plus, I want to be with my family so strong :p.

Few days ago,
my lil' sis:"Akak lain macam la sejak balik ni"
me:"huh?kenapa?"
my lil' sis:"hmm...a little bit crazy"
me:"you're mad"
*I guess, she's right. If being crazy can make me manja2 with them, it's not a problem right? :D
Raya is D.A.E.B.AK(aka great)! Best dapat jumpa cousins :) but a little bit tiring. hari-hari pack!(mana tak nyer, balik 3minggu je. at least im not gonna be bored.huahua) Duit raya? I forgot to count, termasuk duit tu dlm purse and terus belanja tuk barang2 balik ke UK. *argh! duit macam air. need to activate saving mode as soon as I land on UK*
Enter Kpop things pulak :p...
my current obsession,
1. Sistar
(I love this song because of the lyrics & melody! Cool music video cause heechul is there? :p )
2. 4minute
3. Beast



2 comments:
hehe.
kalo budak obesea slalu gitu. nk balik mesia, maleh nk packing. Pas cuti, pun agak maleh nk kemas brg...
wowowowo... mmg hati still kat tanah air, gitula kan..
salam ukhwah
=)
so true teratai biru.
hujan emas di negara org,hujan batu di negeri sendiri. still suka hujan batu ;)
Post a Comment